göteborg

elin körde igår hela vägen från katrineholm till göteborg, minsann minsann, ingegärd kan hoppa upp och ta sig!
idag ska familjen elin karlsson besöka liseberg, den som vill det mest är dock flöjtola som sedan en vecka tillbaka bara talar om liseberg, han ska dock inte åka ngt utan bara dricka öl.
igår shoppade hanna och elin i allum, helt ok som vi säger här. känns töntigt att rabbla upp vad jag köpt, det klara så många andra så bra själva.
imorgon hoppas jag på att vi tar sveriges säkraste bil och åker in till centrala göteborg

jag har precis duschat i ett badkar som inte är större än en jävligt stor tekopp

au revoir
ps. nu har jag sommarlov 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0