kom och va gäst på min balkong

ensamheten, je t'aime

huset är tomt, i kylen står en halväten tårta.
tårtan lockade mer än träningen.
som singel i huset sket jag i träningen och åkte hem och åt upp min tårta, drack kaffe på balkongen och njöt
denna ensamhet kommer att göra mig tjock
men det är det mkt annat som gör också
imrgon får jag ta igen den träning som jag faktiskt sket i idag

skolan är igång och jag gillar mitt schema
allt återgår till det vanliga vilket jag uppskattar till viss del.
idag var det första skodagen, lön och en dag av ensamhet

idag gillar jag mitt liv, får se hur det är imorgon

idag ringde jag även min vän irma då jag hade det som allra bäst på min balkong, men hon svarade inte, hon var inte hemma.
jag ställde mig frågan vem jag ville dela det bra ögonblicket med och det var henne jag ringde, men den enda som svarade var senja. tror inte att hon hade uppskattat om jag drog min tankegångar just då.

att vara ensam är skönt
man kan äta tårta i bara trosorna
alla saker förblir där man lägger dem för det är ingen kär pappa som flyttar på dem
jag kan prutta när jag vill för ingen hör
jag kan göra precis vad jag vill
för ingen är hemma

ensamheten, je t'aime


Kommentarer
Postat av: i

haha, you are an independent woman! önskar att jag hade kunnat vara där. p.s i love you.

2008-08-25 @ 17:36:40
Postat av: Anna

Hej Elin! Det är faktiskt okej, nu.. :) Du får komma och hälsa på mig snart. Dessutom får vi bestämma mer om Lena & Orup, kanske borde boka biljetter? :) KRAM!

2008-08-25 @ 21:17:56
URL: http://aharnstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, just det med att pappor plockar saker! så skönt att bara slänga omkring sig när ingen är hemma. hahaha! ;D vi ses

2008-08-25 @ 21:33:59
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: ida

haha du är skön i huvet! tack för inatt ;)

2008-08-26 @ 10:12:14
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0