2009

cyklade i kylan till friskis för att utföra ngt som skulle likna träning
redan innan hade huvudvärken infunnit sig och höna sa att det nog var lika bra att jag var hemma
men av någon ren jävla princip så cyklade jag ner
3 minuter på crossen
20 situps
och 0.5 minut på bandet senare så åkte jag hem igen
fortfarande lika trött som om jag hade tränat som vanligt
tror att det är lovet som tar ut sin rätt
med tanke på att jag inte gör ngt av importans på dagarna
imorgon är det ju för fan nyårsafton
det ska bli kul
inte varje dag man får dricka in det nya året
kul jul
ikväll blir det lika som dagen före dopparedagen
någon slags uppesittarkväll
det kan vara trevligt
au revoir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0