feel this

höna och jag stoppade mamma i ett bad och gjorde mat
ja, bad, mask hela kittet.
skönt för vissa
tidig julklapp kan vi se det som
ugnspannkaka ska det bli
hoppas jag
blir nog lite av familje/julmys ikväll
skulle dock behöva spendera några timmar till med int.ek-boken
men nehe, det kommer jag inte att göra
lika bra att inse det redan nu
Keynes
Friedman
Lucas
typ det jag behöver kunna
och att centralbanken är självständig
tidig dag idag med
tidig dag hela veckan
julspex på fredag
ännu en resa down memory lane
kul jul
kommer bli blödig som vanligt när jag är där
dock har det ju gått två tre år snart
dags att släppa taget någon gång
storlisa och mellanelin tillbaka
dock utan lillirma
sorgligt
vi tre
glada och så naiva då
tänkte på när jag och irma klickade för första gången igår
det var när vi i sjuan skulle till ramsjöhult
vi hade delats in i grupper
och där var vi
mellanelin och lillirma som knappt pratat
vi vände på våra ofantligt tunga ryggsäcker och lekte gravida
sedan dess har vi varit vänner, bosnianen och jag
som äldre kanske vi kan vara gravida på riktigt
det vore roligt
då får vi kanske mellanelin jr. och lillirma jr.
mysigt
back to reality
hej hopp julkorv

Kommentarer
Postat av: i

HAHA, LÄTT att vi måste va gravida tillsammans när vi blir vuxna. måste tajma liksom.

2008-12-16 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0