mätt och glad

idag lyckades jag plocka en alldeles perfekt godispåse
en sådan som jessica alltid får till
det ligger några sådana dära goda, som jag alltid glömmer namnet på
typ cronka eller ngt
ja iaf, det ligger några sådana på botten och inte mkt mer
kanske en eller två sorter till
påsen håller sig sådär fin och man kan hålla den i en hand
det önskade jag mig idag, och det fick jag
annars ikväll har jag ätit en mkt rätt-enligt-mat-cirkeln-kost-NOT-rätt
goda feta pommes, som inte är pommes, köttfärs m. svamp
och vitt vitlöksbröd
köpte även lite blossa
men jag har inte orkat gå ner i kötet för att värma den
får bli imorgon
då jag för övrigt ska agera mogen tränare tillsammans med mina
trogna och extremt goda följeslagare ida
brukar inte sluta så bra
men det är väl bara att bita ihop
nu ska jag sova lite innan en något alkoholpåverkad
pappa eller mamma ringer för att be om skjuts
annars så rullar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0