uppesittarkväll

idag tog klassen inofficiellt jullov
ingen verkade bry sig iaf
dock vet jag inte vad skilllnaden är annars
imrgon är det spex och sedan lek med fredde
lite av en uppesittarkväll ikväll
lite glögg
kaffe
pepparkakor
godis
riesen
ja
några samtal från min vän rosie
-Jag älskar dig Elin
-Jag älskar dig Rosie
-I love you!
alltid lika roligt
dock undrade hon varför inte Iza svarade!?
Upplyste henne om att Iza kankse sov som man bör elva en torsdag
iaf i vårt umgånge
det hade hon inte tänkt på
men det förklarade ju varför hon inte svarade
hoppas att hon ringer igen
alltid lika roande
pratade även med mamma
hon sa till henne attt dricka lagom
-LAGOM Rosie!
hon behöver lära sig det ordet
hon verkar tro att alla vill dricka för mkt
att lagom inte finns i dagens ungdomars ordförråd
60-talsmännniskor
sorgligt
tänkte sova lagom inatt
lagom mkt
lagom trött imrgon
lagom pigg inför imrgon kväll
många kära återseenden då
känns som att alla jag någonsin umgåtts med kommer att vara där
nästan
alla dem jag träffar alldeles för sällan
kan bli intressant
lagom kul
chassé

Kommentarer
Postat av: Petra

Söt ny header på hannapanna :)

2008-12-20 @ 16:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0