on the run

Om folk (de 1000000000 som faktskt läser min blogg) undrar vad jag håller på med på dagarna så jobbar, jobbar, jobbar jag. För tillfället inventerar vi påp lagret, det gör vi för att vi ska veta exakt hur mycket skit det faktiskt finns. Med anledning av detta har jag utvecklat något som jag valt att kalla scannerarm. Scannerarm är något man får då man två dagar i sträck scannar cirka 1000000000 plagg. Symptomen är; skak i hand och handled, smärta i fingrar samt ont i axlar och diverse leder. Scannerarm botas bäst med ledighet vilket gör att jag på eftermiddagar och helger njuter till 1000.

Tro dock inte att vi efter två dagar är klara, nej då. Vi har cirka 2/5 kvar att scanna. Om scannerarmen forsätter att sprida sig i den takt den gör nu så kommer jag nog att utveckla någon slags scannerkropp vid slutet av veckan.


HEJ HOPP FRISK SNOPP (ELLER ARM, DET FÅR MAN VÄLJA SJÄLV!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0