frihet

Då var det exakt en vecka kvar till fiheten då, eller man vad man kallar det att få köpa cigaretter själv, köpa 3,5 på konsum etc. Gud vad jag ser fram emot det, som jag har längtat. Äntligen får jag göra precis vad jag vill! Ja, för allt kommer ju att bli så annorlunda nu, mina föräldrar kommer ju släppa mig helt, får göra precis vad jag vill, jag kommmer att få vara uppe hur länge jag vill, komma hem när jag ill och äta hur mkt godis jag vill. VIlken bedrift. Det är det inte många som får, bara vi över 18 år. Nu kan jag äntligen komma hem halv fem på morgonen utan att någon bryr sig om det, för det har jag ju aldrig kunnat göra tidigare. Nu är jag vuxen och det tycker mina föräldrar med. För att fira min födelsedag ska jag supa mig riktigt full hemma, för nu när jag är 18 vågar jag äntligen visa mina föräldrar att jag dricker.

LIVET LEKER OCH JAG ÄR FRI
har tidigare känt mig som en fånge och mina föräldrar har varit mina fångvaktare

Kommentarer
Postat av: IDA

HAHAHAHA jaa de måste kännas överväldigande! ;)

2008-06-28 @ 20:04:37
URL: http://plantinida.blogg.se/
Postat av: iza

iiiiiii

2008-06-29 @ 12:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0