kusinträff

Dagens höjdpunkt var nog kusinträffen som ägde rum i laggis. Mormor kom med kusinerna från v-åker vilket både jag och höna hade haft lite delade åsikter om. Visst vi är kusiner men vi skrattar mer åt dem än med dem. Det blev dock en liten mysig träff. Jag lekte lite frisör, plattade krullpatriks hår och gjorde alla mkt fina.
Det sorgligaste är dock då patrik börjat reta sofia för ett hon har en pojkvän (väldigt söt pojke som hon visade mig på sin mobil). Sofia går då sjävlklart till motattack genom att säga:
- Patrik, du har ju frågat chans på alla tjejer i din klass men det är ju ingen som vill ha dig!
VEM SÄGER SÅ? vad gör man när man sitter där som mogen störstakusin och ska vara partisk? Det är bara att le och se glad ut, men tanke på att patrik säkert kom med en smart kommentar (som jag inte memorerade) som antagligen lät väldigt gubbaktig då han är smått lillgammal.

Ja, en mysig kusinträff helt enkelt.
Vi var glada när dem kom men ännu gladare när de åkte

Kommentarer
Postat av: Anonym

kusinträff oftare. ha ha ha

2008-06-25 @ 22:48:08
URL: http://hannakako.blogg.se/
Postat av: 61, 900502, 171, 60+

hahahaaha fyfaaaaan, ska man skratta elelr gråtaaaaa, väljer bådaaa

2008-06-26 @ 13:44:18
Postat av: iza

hahahahahahahahahahahahahahahahah

2008-06-27 @ 17:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0