21.30 i en annan del av hjärnan

ida och jag verkar vara tillbaka på ruta ett
arga rutan kan man nog kalla det
mamma tycker jag ska vänta en vecka
jag orkar inte det
en avhoppares historia helt enkelt
emot mina principer
men kan nina i ensam mamma söker gå emot hennes principer så kan väl jag det med
go with the flow
eller vad säger
eller så gör jag helt tvärtom för en gångs skull
slida blev förvånad när jag uttyckte mina tankar
det var inte likt mig sa hon
hon ger mig perspektiv på livet
kanske är dem bara tre snart
mysig liten trio
plus en ragata
mysigt
jag skulle iaf utnyttja min tid till bättre saker
kanske försöka sakta ner lite så livet hinner om en
men jag vet inte
jag tänker endast
lägger fram förslag
som sagt
jag ger det en vecka
iaf en lektion och en helg till
det här har blivit lite av en hjärtefråga
en hjärtefråga jag helst skulle vilja slippa
bokstavligt talat
je le voudrais
mais je ne peux pas
JE PEUX

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin! sluta inte..

eller. jag vet inte

hur jag själv gör.

hur gick np-uppsatsen idag?

inget g-mys ikväll, det hörde

du kanske? :) ses imorgon

eller tar du dag off?

pussz

2008-11-12 @ 14:09:47
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: slida

haha kan NINA kan DU! ghöhö jag gillar liknelsen, möhö! SAKNAR DIG MIN BABE<3 du är bäst vare sig du går steg 5 i franska or not liksom!

2008-11-13 @ 06:38:52
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0