dan före dan

den där känslan av lycka har infunnit sig
kom på att jag blir glad över väldigt små saker
som idag när jag gick ifrån bussen
insåg att det är skönt att komma hem till ett tomt hus och bara vara
om ett år kanske jag inte gör det, därför är det lycka
imrgon är det klassfest, klassen försöker
efter att ha fått tillbaka matteprovet idag så är det väl bara att supa skallen i bitar
iza, jag är inte bitter
bara pepp
Har en hel eftermiddagen ledig idag
eller det finns och göra
men ensam är jag
skönt
om mindre än en vecka fyller slida år
som jag väntat
nu kommer vi världen
tre veckor kvar till jul
jul innebär mat, klappar, familj, vänner, nyår
kul jul!
blev också lite glas över mejlet jag fick av fredde det lös:
Bra jobbat, TACK!
slutcitat
HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: elin

ojoj, kompis med fredde? snyggt jobbat i sånna fall, det är det sannerligen inte lätt att vara tycker jag ;)

2008-11-27 @ 22:29:18
URL: http://elinianoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0