car je suis fatigué

tydligen är detta bara början
iaf enligt fredde
alltså ska allt bara bli värre
vilket kommer att resultera i mindre tid
mer ångest
mindre sömn
och mindre liv
lika bra att dö nu
utvecklingssamtalet med fredde var mkt givande, mkt
mest satt vi och skrek år varande, eller snarare med varandra
om låg moral etc
vi hatar nog våran klass
jag hatar allt för tillfället
eller inte
nästan kanske
nej
iaf stora delar av skolan
imrgon ska vi iaf UF:a i frossjö
mysigt
sedan är det torsdag och sedan göteborg
jag gillar snabba veckor
idag kramade jag gunila förresten
hon verkade glad över rosen i tidningen

sömnen lockar mer än madame bovary
men jag måste verkligen läsa
ty jag ska vara klar på fredag
god natt
dröm sött
sov mkt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0