you have to fix it

gårdagskvällen blev obeskrivligt trevligt. mat, vin, ost, skvaller och minnen. St Cyr-gänget slår till igen. nästa date blir det pyamasparty. gänget satt för övrigt ut dagens ros, eller minirefs mamma fixade det, stort TACK!
morgonen blev tidig för att hinna lite plugg innan ida och jag skulle leka. upp i ottan efter 6 korta timmars sömn och mejla fredde, försköns min bildmapp med ord och planera pluggandet.
dagen blev trevligt med mkt mat vid lytterst och ännu lite till vid beckershov. melonätande i bilen och kladdkaka på taket var några av de roliga händelserna under dagen. etfer roadtrippen hem till idaslida för lite sova och sådant-där-inget-göra-som-bara-vi-gör-och-alla-andra-som-är-trötta-och-sega-också-gör
kvällen ska spenderas med internationell ekonomi, har jag en jävla tur så är jag klar på två timmar och kan placera mig framför tv:n där jag planerar att falla i djup sömn. tror även att mc står på mammas lista ikväll.

om tröttheten vore en kaka skullle jag äta upp den

Kommentarer
Postat av: ida

tack för senast får jag också säga! vi dejtar vidare.

haha. intressant idé till projektet, fast det låter rätt ego haha.. undra om det skulle intressera folk. men vi får se, tack så mycket iaf!

2008-10-05 @ 13:01:52
URL: http://idawalderlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0