kram

jag har ett nytt gossip girl-avsnitt som ligger på lut.
jag sparar det till ett tillfälle då jag är uttråkad.
ikväll känner jag mig som en mamma.
barnen är utflugna, iaf höna, skjutsade henne till josse
jag kan inte dricka vin för då kan jag inte hämta ungen
på tv:n går det ngn dålig film som jag slötittar på medan jag läser bloggar
tänkte äta en glass till nu

bitterfitta? inte alls.
ska nog sova lite nu eller plugga matte

idag gjorde nog min syster något hon aldrig gjort förr:
-ska vi kramas lite? och så kramades vi, kan nästan tro att hon blivit 5 år igen

dagens roligaste var iaf när höna skriker från övervåningen, då har människan fläckt upp en skinnbit på tån, aj fan. blodet strömmar.

Kommentarer
Postat av: höna

smärta.

2008-09-05 @ 23:48:23
URL: http://hannakako.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0