skitmåndag

BOKSLUT KAN TA SJÄLVMORD
för att använda ett uttryck som iza missbukar

annars är livet ok
tod blodprov idag, mindre kan ju göra en svimfärdig, nålar är inte min grej
ida kom hem, lycka
fick grey's av cristoffer, lycka
kaffe

känns som attt det kommer att bli en lång vecka
full av skit, dock inte nedanstående saker, värt at nämnas
hoppas på st cyr-träff på fredag
kvallitid med idaslide på lördag
plugg på söndag
boxtänkande
inte alls

men vem bryr sig
ska nu gråta en skvätt för att bokslut nu är som kinesiska för mig
jag skyller på fredde
ska nog skicka ett hjälpmejl till dag
hoppas på hjälo
hade det här varit one tree hill hade jag skaffat mig en tutor kanske haley
men det här är ju inte tree hill så var gör man
jo, man gråter en skvätt och rycker upp sig
inte fan ska man gråta över spilld bokföring
bättre saker finns det att gråta över
som att kaffet tar slut alldeles för fort i muggen
och att jag måste ta tag i vårt spain-thai-arbete
hej hopp

gummisnopp




fan vilket deprimerande skrivande, vet inte riktigt om det speglar min sinnesstämning men det behöver det ju kanske inte, alltid är det väl roligt för ngn
skadeglädje är den bästa
njut mina vänner, njut
you might never see it again

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag njuter inte dårå av att läsa mig till din skitmåndag och att kaffen är slut. det är synd om vår elin. på fredag hoppas vi på något!

;D

2008-09-29 @ 19:13:35
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: Cristoffer

Grey's Anatomy!!! :D

2008-09-29 @ 20:47:52
URL: http://fylksam.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0