I wish I was a punk rocker

idag har jag ingen lust att gå till träningen alls
idag har jag inte tid att gå til träningen
idag har jag ingen ork att gå till träningen
idag vill jag helt enkelt
trött
tror att pms är på väg
måste testa nya pms-pillet
om inte för mig själv så för dem jag träffar dagligen
piller mot hårförlust ska vi också testa
när jag ändå är igång så kan jag ju försöka hitta något mot hudförlust
palla va tjurig imorgon när jag och mormor ska ha kvalitetstid
det går liksom inte
det kommer inte att fungera
därför försöker jag idag att äta bort den eventuella pms:en som kan komma
om det hjälper eller inte vet jag inte
lite tårta skulle nog hjälpa
men det lär man ju inte få
får nöja mig med naturdiet när jag kommer hem
efter att ha tränat i dräkt
palla säger jag
har tävlat i dräkt förut
behöver inte ta på mig den idag bara för att
men så känner jag
med extremt mycket hängande över mig ska jag nu ta lite kaffe
sedan försöka samla mig
om det går
dagen innan prov brukar urarta
risken finns nu med
Bisou, bonne journée !
rouge
lite av en stämningsbild när vi ändå talar franska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0