just another day

jag skulle vilja se mer av solen
jag skulle vilja ha mer lov
jag skulle vilja ha lite mer tid
jag skulle vilja ha påskmat
jag skulle vilja en zebrabil precis som jessica
jag skulle vilja träna
jag skulle vilja en jävla massa
tur att man inte har mycket bättre för sig då
lööv lov
jag skulle vilja prata lite om dessa
mums
jag skulle vilja citera ida:
"idag samlades st-cyr på malinbodaplan hos elin. vi hade knytis. jag bringade grekiskt lantbröd till teet. sju sorters kakor typ. och jag förstår inte. samtidigt som jag förstår. när vi ännu mer än ett halvår senare gapflabbar och skrattgråter över franskminnena. timtals blev det. och annat därtill. på återseende flickor! ser fram emot eventen."

jag skulle vilja påstå att hon fick in allt där
jag skulle vilja säga att vi är ganska söta på bilden
jag skulle vilja berätta att vi på bilden endast träffats i typ 1 h och redan då blev tighta, rejält, något vi ofta talar om
jag skulle vilja avsluta där

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! ;D

2009-04-10 @ 17:17:43
URL: http://idawalderlo.blogg.se/
Postat av: Veran

åh, jag älskar vårt gäng<3 :D

2009-04-12 @ 21:40:45
URL: http://verasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0