vem vet

jag älskar när fredrik inte orkat planera förmiddagens lektioner
vad som kommer på provet planerar han inte att varken berätta eller gå igenom
det gör att man tre timmar senare, efter att ha lämnat sitt hus, intar det igen
löööv
på det så får jag Gustav Adolf-tårta idag
på en onsdag och allt
vi är ett glatt gäng som samlas ibland
äter alldeles för mycket godsaker ock skvallrar
precis som det ska vara
syjunta
idag är det alltså nästan fest
först tänkte jag reflektera lite över ett rättvist samhälle
samt lätta saker som dödsstraff, fotaboja och höga böter
det roar jag mig med i brist på annat
idag fick jag även höra från gammal skräckinjagande lärare
att jag ser annorlunda ut varje gång hon ser mig
utvecklingen går alltså frammåt yohoo
kaffe, kaffe, kaffe
trestolar
Alright, listen
Three men in a boat with four cigarettes
And no matches
How do they manage to smoke


Kommentarer
Postat av: Anonym

a woman?

2009-04-15 @ 15:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0