s

inte vissta jag var saknad var
förrän elin kom till stan
typ dagny kom hit och spill
eller något
det här med hemlängtan är något nytt
(inte för att jag vill tjata)
var extrem hemmakär som barn
kunde inte ens sova borta
det kan jag nu
sömnen har jag inget problem med
det är mest saknaden
och avsaknaden av en vardag här i uppsala
avundas de som inte pluggat på några år
rest, jobbat, flyttat
de kan det här med att flytta bättre än jag
jag suger på det
trivs
men ändå inte
än så länge känns det bara som ett hotellrum jag snart ska lämna
att snart kommer jag hem
det känns mest jobbigt
hela tiden
bion med ida igår var välbehövlig
vi sitter i samma båt
verkligen
värst är cykelturen hem
dyngsur när man väl är hemma
mötte en äcklig gubbe på vägen som mumlade något
intalade mig själv i den sekunden att jag aldrig mer ska cykla hem
eller något sådant
iaf när det är mörkt
nej usch
jag klagar
borde kanske inte det
känns bara så nu
mkt är bra
...
gymmet jag går på är exempelvis stort och bra
där trivs jag
nu ska jag städa
för att tänka på något annat
sedan stryka lite
sedan tvätta lite
sedan sova lite
sedan gråta lite
end

Kommentarer
Postat av: iiiii

HUR NÅR MAN DIG? PÅ MOBIL? JAG KOMMER ATT KONTAKTA DIG SNARAST HUR SOM HELST (NÄR JAG VINKAT AV EN POJKVÄN SOM ÅKER OCH DÄREFTER GRÅTIT)!!!! ÄR KVÄLLAR EN BRA TID? LOVELOVELOVELOVELOVE

2009-08-31 @ 14:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0