uppsala

flyttad och klar
är numera en snorreelin
känns bra
jobbiga avsked
trårar tårar tårar
försäkrade precis min syster att iza och jessica tar hand om henne
köper snus etc
någon måste ju göra det när inte jag kan
och tjejer
lova mig
att när höna ska supa för första gånger;
ta hand om henne, ta henne under era vingar
hon behöver vara med erfarna första gången
så att ni vet
annars leker livet
jag trivs som fisken i vattnet
även om tårarna sprutar as we speak
jag har härmed officiellt tagit upp bloggandet igen
puss e

Kommentarer
Postat av: h

fyfan vad jag saknar dig. as we speak

2009-08-23 @ 08:54:17
Postat av: iza

elin, din syster är min syster. jag ska lära henne allt jag kan.

miss u, du kommer ha det så jävla bra framöver.. ses snart!!!

2009-08-23 @ 23:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0