1 vecka

återhämtningen går sakta
men lever gör jag
lite mer idag
hade kunna blivit andra bullar efter snöpromenaden
hjärtat i halsgropen och 1000 risker för att halka
i uppsala har snöna fallit hela dagen
och natten med för den delen
vaknade av att frans skottade snö imorse
tentaplugger fortsätter i sakta gemak
jag avverkar bok efter bok
papper efter papper
och framförallt
överstrykningspennor
obs! bra julklapp
min favoritfärg på pennorna är orange och grön
det glädjer mig faktiskt att snön faller
om det beror på att jag inte behöver gå ut eller om det är genuin lycka låter jag vara osagt
om inte annat bidrar det till julstämningen
som jag fortfarande saknar
men snön hjälper
och gudstjänsten igår
mysigt mysigt
ikväll är sista klubbkvällen på det rosa slottet
det grämer mig att jag inte kan deltaga
om inte annat för sexan
brak sådan
sista för 2009
ack ack
bitterfitta
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0