dan före dan, på riktigt

tv-tablån känns mer lockande än tentafest
vad har hänt med mig?
jag vet inte
trött är jag
städa måste jag
lycklig över att få komma hem imorgon
det sjuka är att så här efter känns allt så lätt
nu är det över
fort går det
usch
jag kommer med största sannolikhet stanna hemma
jag, min pepparkaksdeg och tv:n
låter fantastiskt skönt
nu släpper jag officiellt allt
får någon slags ätstörning efter jul
det har jag planerat
eller en jävla spysjuka
har inte besämt mig
nu har jag istället omvänd bulimi
äter och äter typ
imorgon när jag vaknar kommer min familj att vara här
typ
på torsdag är det julafton
"kanske vi uppskattar julen i år mer än någonsin"
/höna 2009-12-22

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0