smartskal

läser lagboken
kapitel för kapitel
inser att fan vad man kan lära sig saker där
ibland är jag nog lite seg i starten bara
innan jag förstår sådant
nu börjar det här med att plugga konstant bli tråkigt
nu vill jag bara göra tentan
jag börjar få svårt att fylla mina dagar
inte så bra
skulle kunna göra allt igen
men sådan är inte jag
tyvärr
jag tar paus i eftermiddag
julklappshandla det sista (jag lääääängtar som en galning till jul nu!!!!!!!!!!)
sedan ska jag och sara umgås en sista gång
min blogg börjar likna hönas
jag blir nästan rädd
känner att jag skriver mer och mer som henne
eller så var det hon som skrev som mig....
hej höna!
igår fick jag en bild skickad till mig
höna som pepparkaka
jag kände inte igen henne
samtidigt blev hon rädd för bilden från gasquen
vad händer med systrarna karlsson?
min lycka för tillfället är att jag ska för första gången fira nyår med hon den där
den där andra karlsson
adjö

p.s Höna, så här känner jag mig mest hela tiden nu.
Skabbig och ätig. Så att du vet!
Du kommer att känna igen mig!

pussssss

för mig kommer du alltid att se ut så här.
jag har en annan favvobild för tillfället.
när jag vill drömma mig bort.

det är jag och mina vänner för de som undrar.


Kommentarer
Postat av: linnéa

vi byter julklappar när du är hemma i kholm älskling! har du bestämt om nyår?

2009-12-18 @ 14:27:20
URL: http://linneafrick.blogg.se/
Postat av: elin

lycka du! jag har bestämt om nyår ja, spenderas med höna och idis, samt hennes och några gamla vänner så att säga! vad gör du på nyår?

2009-12-18 @ 22:05:53
URL: http://goddagelin.blogg.se/
Postat av: höna

jag kanske skulle gästskriva här? jag tror nog att du tar efter mig, om jag nus ska vara ärlig! grymt att du kommer hem. jag kommer hem igen till juuuul, för att citera en man i globen. ahahaah

2009-12-19 @ 00:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0