snö tack

jag fortsätter med mitt studerande
idag förflyttade jag mit från köksbordet
till golvet
fungerar riktigt bra faktiskt
jag läser och läser
antecknar och atacknar
idag lider jag av biverkningar från måndagens limbo
har sträckt alla muskler som går tror jag
värst är framsida lår och runt revbenen
fyllesvin säger jag
kylskåpet fungerar bra
tackar som frågor
det var ett äventyr att få in det
endast gudarna vet hur det såg ut när jag och fran släpade det nedför källartrappan
och gjorde kullerbyttor med det för att att få in det
idag ska jag basta
för att lindra mina muskelsmärtor samt svettas lite
trevlig aktivitet må jag säga
åter till golvet och eu:s konstitution
har än en gång fångats på bild
dansande
inte fullt så smickrande som andra bilder
skyller på gin och tonic

som sagt
fyllesvin @ kinder surprise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0