torsdag?

två dagar och två timmar senare
första boken består nu av 99999999 flikar
än så länge ser jag inte ljuset i tunneln
snart går jag vidare till svensk rätt
lite piggare idag
dock tror jag att jag fått sömnsvårigheter
samt konstig mage
ångest?
nej inte jag
snarare avsmak
men vad vet jag
jag har ju inte gjort det här förut
nybörjare ja
julstämningen finns fortfarande inte
inte någonstans
HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
har räknar ut att jag får exakt tre dagar och fem timmars jul i år
kul jul
bokstavligt jävla talat
bitter?
mycket
isolerade jag måste nu fortsätta
nästa sociala kontakt blir på söndag
LUCCEGASQUE
det som håller mig levande
luciatåg och snaps
det blir inte bättre
jag värmer redan upp stämbanden
än så länge har jag inte börjat prata med mig själv
när jag gör det är det dags att förflytta sig till biblioteket
då har det här med att isolera sig
och plugga hemma
gått alldeles för långt
men so far so good
au revoir elin
på återseende

hjääääääääääääälp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0