trallalala

Elin Karlsson
blev vald på landskap III
joinar ämbetsmannakåren på snerikes
som t-träffsvärd våren -10
min kompanjon tibbing och jag
ska laga mat till t-träffarna
första steget till mästerkock
det var en härlig stund igår
när man blev vald
när man fick bjuda på snaps
när man fick stå på bardisken
och när man fick dansa natten lång
idag är det sista seminariet med klassen
och med läraren
mys-pys ska vi ha
lite sentimentalt
jag fortsätter sedan men tentaplugget
jag har ju trots allt redan börjar
idag får jag också en ny kyl
min gick sönder igår
frans ska iväg och köpa en ny
lite som en tidig julklapp
fast det inte ens tekniskt sett blir min kyl
men men
adjö adjö

nästan så här glad blev jag igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0