fisigt

eftermiddagar som dessa älskar jag jessica och mig
jag sätter igång 6 koppar kaffe i tron att jessica vill ha kaffe när hon kommer
nej, hon ville ha te
jag dricker alltså 6 koppar själv
hon 2 stora koppar te
lyckat
plugga var det ja
skit blev de
eller jag vet inte
kökshäng
saker som sitter längst in kommer oftast fram dessa dagar
mycket roligt
power walk så här på seneftermiddagen blev det också
hurtdag
de två vännerna(linnea&veronica) och elin praktiskt taget sprang runt ica nära
fan vad vi gick
skönt skulle jag vilja säga
tror att jag ge efter för det här med att berätta om vad man gör under dagen
finns en liten charm i det hela
tanken var nog att jag skulle plugga till ett prov idag
kommer nog att prioritera min packning
PACKNING TILL THAILAND
fan vad jag pippar
kul jul
två stackars skoldagar kvar
en lektion med fredde
en säljaretävling
en fika med bönorna obligatoriskt onsdag eftermiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ex antal andra fikor
sen drar jag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
idag gillar jag det här med utropstecken
skulle även härmed vilja publicera årets bild
stråhatt
stråhatt
skulle även vilja publicera en vacker bild på systrarna karlsson
mormor ville fota,
eller egentligen så ville höna och jag påsa lite
men det är inget vi talar om
sedan valde jag att leka lite
kul jul
eh
seriös tjej till vänster
glad tjej till höger
söta
observera gärna den vackra textraden i bakgrunden
något av en favorit för mormor

Kommentarer
Postat av: iza

HAHAHAHAHHAHAHHAHHA FYLLE-OLA!

2009-02-09 @ 19:21:54
Postat av: Anonym

men visst ser det najs ut. din lilla thailändska hoe. nej. pöss. men visst är jag duktig när jag lärt mig att ha youtube-klipp i bloggen? mm

2009-02-09 @ 21:34:41
Postat av: Anonym

gulligt =)

2009-02-09 @ 21:45:35
Postat av: elin

hahaha stråhatt är nya grejen, det ser ju jag det. Ola har skapat en trend helt enkelt!

2009-02-09 @ 21:48:46
URL: http://elinianoo.blogg.se/
Postat av: idaslida

hahaha ola, ujujuj! och den vackra texten, ska nog bli lite av mina livs ord! haha elin.. kommer sakna dig som fan när du är i t-landet... böl! <3

2009-02-09 @ 23:39:31
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0