måndagsbarn

dagarna sedan hemkomsten har varit gästvänliga
har bestått av en del sömn, presentutdelning och
kära återseenden och uppackning
tröttheten har varit besvärlig
somnade nästan i fikat hos farmor i lördags
höna på golvet
nu känner jag dock en himla längtan tillbaka
tillbaka till värmen
till min english breakfast
till maten
hoppas på att jag kan få fried rice här ngn dag
pappa kan det han
kylan har även den kommit som en chock
fan vad mycket lättare det är att vänja sig vid värme
för att fly verkligheten lite var jag på bibblan idag
någon slags kärlek til marie jungstedts böcker infann sig i thailand
därför flyr jag än en gång till gotland
kanske får jag samma härliga känsla som jag fick när jag läste boken där på stranden
sjukt att det bara är tre dagar sedan
usch vad tiden går fort
för att på någotvis komma tillbaka till verkligheten så skulle jag träna idag
men baspasset var idag snarare ett skämt än ett tillfälle att få svettas lite'
höll på att bli döv av hon i mittten
när hon senare sa att hon höll på att tappa rösten ocg inte verkade förstå varför så dog jag
en promenad hade gett mer, för att citera min lika irriterade träningskompis
DAGENS BÄSTA:
Kaffebönorna UF är vidare i tävlingen Bästa UF-företag
som enda företag från skolan, kanske katrineholm
Lyckan är gjord
Med en böna borta i Schweiz blev det lite firande idag
Skänker härmed en tanke till henne
Nu ska jag nog smörja in mig lite
jag håller nämligen på att byta skinn
ömsar lite lätt
mysigt
inte alls
det snöar om mig, inte bara från himlen alltså
men det kan ju vara mysigt ibland
puss
ps. jag har inte glömt att lägga ut bilder
inte för att någon har någon extremt stark önskan att se dem
men iaf
skadeglädjen är ju den bästa
enligt mig
därför kommer jag inom en snar framtid läggga upp lite bilder
bara för att jävlas lite
min specialite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0