thaisss

det känns lite overkligt att jag ska sitta på et plan om mindre än 48 h
till thailand
liksom
väskan ekar inte tom
snarare tvärtom
varför undrar höna
ja, känner nog att jag packat lite för mycket kläder
lite får antagligen stanna hemma
planerar inte att ha alltför mycket på mig
bikini, c'est tout
man fan vad jag har att göra innan man lämnar kylan för värmen
packa
snacka
hacka
eller något
de mer praktiska sakerna har inte ens skänkts någon tanke
dags för det

religionsprovet idag var snarare ett skämt än ett prov
promenaden hem blev till något bättre än jag vågat hoppas på
dundersamtal med iza, total urballning i skolan
både i matsalen, vilket jag tror alla som åt runt 11.30 märkte
samt i killarnas närvaro
mindre roligt
fika med murat idag
han verkade glad att se mig
jag var glad att se honom
vi har haft svårt att hitta tid för att träffas
det blev därför en kaffe i bowlinghallen
sällskapet way better än kafffet
mysträning på det
tisdagsmys
godis och choklad
ingen klagar väl på det
ett värre avsked av ida än jag trodde
jobbig känsla i bröstet
kändes likadant när hon åkte förra året
vi är lite blödiga helt enkelt
har på tal om thailand gjort en adresslista
på alla som ska få ett vykort
vill man ha får man säga till, som man brukar säga
veronica, btw, har hittat(sökt) din adress
känns som attt jag har en pricka-av-lista för natten
- förbereda Bästa-säljare-tävlingen
- göra någon slags packlista för att förenkla saker och ting
- packa
- plocka undan någolunda i mitt rum
- sova
- upp
- iväg
- för mycket av fredde, kul jul
- tävla
- fika med bönorna
listan sträckte sig visste lite längre
borde egetnligen kartlägga mina sista 48 h i kylan/kholm/sweden
en annan dag kanske
en kopp kaffe vore gott
men inte före sovdags
kaffe och fullmåne (?)
lika bra att lägga ner det direkt
vaken, vaken, hela natten
bomchickabom chicka bom bom bom
meningen var att det där skulle bilda en melodi
skitsamma
out


Dagens citat:
- Jag vill smeka hans lena hy.
- Det här med personangrepp är min grej.

Kommentarer
Postat av: iza

citaten <3

2009-02-11 @ 17:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0