kladdis

åt precis kladdkaka direkt från formen med en kniv
detta då det diskuterats på bussen
gott som fan var det
för det räknas ju inte
så länge man inte äter på tallrik så tar kroppen inte upp det
för att göra detta ännu roligare var jag tvungen att informera minireffen om detta
det är nämligen ngt hon brukar göra med
mkt intressant
hur man ska äta en kladdis
17.5 min
höna vet bäst
kaffet sitter som en smäck
mkt intressant intervju med två mediatjejer idag
vi pratar väldigt mkt
iza vill jobba på unicef
jag tror att jag sa att det är KUL med uf cirka sjuttiotusen ggr
kul
det är jättekul
ful bild med tandkött kan jag gissa
för att inte detta ska ske måste vi nu mejla lite bilder
och lite fakta
om det missade ngt
med tanke på att vi tajta kaffebönor gärna talar i mun på varandra
jahaja
så är det iaf
kaffe och hej

Kommentarer
Postat av: Vera

hahah, du är bra rolig du din lilla glädjespridare! :)

2009-01-27 @ 21:45:19
URL: http://verasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0