pohooo

skickar först en stoor kram till Rosie <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
kul helg
eller kuliga dagar efter sjukan
jag kom i mina skinny-jeans
kul, just like miranda
thank god för kräka
firandet av fiza blev lyckat
vi som gillar grattis
tequila sunrise
mer eller mindre intressant
dansa dansa dansa
eloise
långafika med franskflickorna på bakisdagen
mys mys mys
jag gillar dem flickorna
skvaller skvaller skvaller
en efter en dropade mäniskor av och som vanligt blev det de vanliga kvar
me like
annars kärt återsende men släkt igår på skavsta
min cooola faster
kusiner etc
KUL
long time no see
jag gillar min faster
hno frågade hur jag mådde
jag sa som det var
bakis och trött
kul sa hon
det älskar jag henne för
hon och jag dansade hela natten lång på birka för ett par år sedan
vi är lika
när jag blir stor vill jag bli som henne
all kärlek till henne
norrlänningarna har en plats i hjärtat
som många andra
ex. den där idapida som inte setta på länge
antar att det är så här det kommer att bli
vi ska nog komma överlevende ur det
dags att bättra på brännan
minre är fyra veckor kvar till
THAILAND
up in your face

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0