rc

Rosie åkte hem i fredags
efter 48 h konstant unmgånge hennes sista dagar så var det dags
vi åkte till arlanda
det var ingen idé att sminka sig tyckte rosie
förstod det inte till en början
men när sminket inte existerade längre vid bie källa så föll femöringen ner
Älsklingsrosie finns inte längre i K-holm
men på andra sidan jorden
och det är fan bätttre än inte alls
vi läste hennes brev i fredags
jag är glad att jag har två av mina soulmates (som rosie skrev) kvar
här i sverige
skolan kommer att bli tung
tanken på att man inte riktigt vet är värst
inte riktigt vet när man ses igen
ur
vi funkade rätt bra ihop
Du är snygg, ha mitt kort
/Rosie, mindre svenskkunnig

Kommentarer
Postat av: Rosie Caldwell

hej hej pa dig.... fin skriver min alskling elin! det ar nu 430 pa morgon och jag kan inte sova! jag ar fortforande pa svenskantid och jag vill alldrig kommafram men men jag vet att det ar bast att sova snart. jag saknar er och vad bra att dar i sverige fins dina andra 'soulmates' vad heter den pa svenska? jag bara undrar... puss och kram



din kompisxxxx

2009-01-12 @ 18:30:01
URL: http://rosiecaldwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0