söndag

söndag innebär plugg
plugg
plugg
psykologi, redovisning samt ngt annat nyttigt ämne
dock har inte pluggkänslan infunnit sig så jag gör allt annat är just det
kognitiva perspektivet
har präglat denna vecka
tankar väcker känslor
känslor ger upphov till tankar
typ så
känslorna igår var bara bra
har saknat oss
ie(om man ska bli lite blödig, men det brukar inte vi bli)
tid finns inte för sådant särskilt ofta längre
<3
tankar, känslor, uppdateringar
skönt
lulliga morföräldrar
alltid lika trevligt
hade förövirigt(?) typ veckans bästa träning
tror att jag blivit beroende
ska köpa coola träningshandskar imrgon
så att risken för blåsor i händerna minimeras
blåsorna kommer när kan lyftar som tyngst
och det gör jag
skönt
får se hur det blir med det där idag
eftermiddagen har många frågetecken
träning
fika med franskflickorna
promenad
plugg
one tree hill, har ett fantastiskt avsnitt på lut
plock
får se vad som händer
nu tror jag att jag borde ta tag i klas
klas ska analyseras
plockas sönder i bitar
jag tror på det kognitiva perspektivet
klas är nämligen lite som jag
tankar som förstår
känslor som infinner sig
idag är det jag och klas
mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0