städat

lite mer städat
snar iaf
onsdag innebär städning
ibland gillar jag min familj
vi är liksom inrutade
ingen fel med det, inte alls
det är där jag fått min planeringsmani ifrån
uffande nästan hela dagen
verkar bli detsamma imorgon
en hel del att göra
jag står för bokföringen
ibland går det inte riktigt ihop
80 jävla kronor som förvirrade oss den 19/12
så stod det på ett kuvert
jag säger inte att vi är oorganiserade
inte alls
ett organiserat kaos
uf
imorgon ska vi bara skriva typ femtio sidor
det går nog
sälja lite kanelkaffe ska vi göra med
till fredde
det kaffe som han skulle haft innan jul
bra framförhållning där
annars leker kaffelivet
ikväll blir det en kaffekväll
eller uppesittarkväll
en hel del att göra som man brukar säga i branschen
tror förörvigt att min kondition har blivit bättre
jag kan nu märka en skillnad
aldrig tidigare gjort
kul elin
grattis
även grattis till
pappa
farfar
morfar
karls dag
namnsdag
con grats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0