långa nätter

jag gick hem från träningen
från något som känns som den längsta dagen på länge
min mage gör ont
dels för att jag och iza druckit typ 70 koppar kaffe idag
och dels för att'
_________________________________
idag har jag och iza gjort ingenting
och allt
kommit fram till saker och ting
att dömma av inlägget nedan
skulle vilja publicera ett väldigt roligt sms
som jag knåpat ihop
men det gör vi inte
av sekretessskäl
vi vet
klockrent
_________________________________
kommer att slockna som en stock
efter vad som varit en lång dag
det är bra med upprepningar
bon soir

Kommentarer
Postat av: käresta

ser fram emot lördagen med min bästa, väldigt väldigt mycket elin, hoppas du förstår det <3

2009-01-22 @ 23:17:00
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0