1234

Nyköping
staden där fett, finnar, celluliter, fylla och allt är acceptabelt.
Jag älskar det.
Människorna trevliga, ärliga, snygga, lätta att hata
ännu lättare att älska
De är fulla glada och roliga.
En i mängden men ändå inte.
Jag höjer dem till skyarna,
fast ändå inte.
Fekkefolket gjorde kvällen.
Som de kallas.
Balkonghäng, vin, vin vin
dansa dansa dansa
mat mat mat
sova i soffan
pms, bakis, trött
jag ber om ursäkt
till dem som såg mig gråta på bussen hem
fråga mig inte varför.
Jag blir så sentimental.
Irmas sms hjälpte dock
mkt
mkt
bisou

Kommentarer
Postat av: Daniella aka Jolisa

Tack Elin! vad kul att du lyssnade på det :D

2009-07-12 @ 13:52:04
URL: http://soilsoil.blogg.se/
Postat av: idaslida

hoppas du förstår att den inte är riktig haha xD ja mer än va ja trodde, fast de e bara för ja har uppsatt, då är de snyggt, men tror inte ja blir så snygg nedsläppt, lite barnslig... :P

2009-07-12 @ 16:40:31
URL: http://plantinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0