för tillfället

jag jobbar
jag sover
jag äter
jag sms:ar
jag har ångest för hösten
jag försöker träffa mina kära
jag sover
jag äter
jag sover för lite
jag sms:ar men hinner inte se
jag cyklar
jag gör cirka tre saker om dagen efter jobbet
idag - träning, mat, storkok
typ
saknar mina vänner
saknar skolan
saknar att uffa
saknar att träna gymnastik
saknar att vara gymnasist
saknar nästan fredde
vill ha semester
men nu betyder semester att sommaren nästan är över
och att allt börjar
och att jag borde ha ångest
igår anmälde jag mitt intresse för studentboenden
studentrum med dusch
studentrum med toalett
studentrum med tvättställ
jag dör
äter det gör man tydligen inte
inte för 3000 kr i månaden
för 4000 gör man det
bisou mes amis
slänger in en bild
eller två
ie
moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0