Hurricane

jag provar på det här med att leva ensam
eller i alla fall sköta mycket sysslor
jag städar
jag tvättar

som förr fast mer liksom
trivs med det
ser resultat
känner mig som en hemmafru
vilket jag funderar på att bli
när jag gift mig rikt
det här med blogg och dator känns avlägset
funderar på att lägga ner allt
kommer kanske tillbaka till hösten
eller imorgon
vem vet
känns bara jag-bryr-mig-inte
jag bryr mig inte
vad fan jag gör
jag vet redan
de som jag vill ska veta vet också
hönas gillar jag dock lite
när hon skriver fina saker om henne
tillägnar henne dessa rader
au revoir

Kommentarer
Postat av: Sofie

sluta inte elin. jag vill hålla koll på dig :)

2009-07-27 @ 01:49:47
URL: http://sofiep.blogg.se/
Postat av: iza

VAFAN HÄNDER HÄR ELIN!? INGENTING

2009-08-17 @ 10:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0