(beautiful) disaster

kvällen var en total disaster
irritationen och uttråkheten var total
matteboken hade inte funnits längre om jag suttit en minut till
när klockan ringde var jag tvungen att känna efter
känna efter om jag var arg fortfarande
med risk för att skada någon under dagen
bättre var det
så här efter skoldagen
en lektion
och en sväng på gymmet så är jag iaf glad
klyschigt men sant
lite pluggilugg
lite planering av morgondagen
lite kaffe, eller mkt
lite undanplockning
lite sociala aktiviteter
bör plocka fram visselpipan inför morgondagen
det är jag och den då
puhuuutuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
vi intar forssjö
bussen
kommentarer ges ej
inga autografer
dans


Kommentarer
Postat av: iza

HAHAHAHAHHAHAHHAHA LÖV!

2009-03-12 @ 18:41:16
Postat av: jessica

charmiga bilder.

2009-03-13 @ 15:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0