Fancy drinks and fifty-dollar cover charge

idag var jag gympahitler
jobbiga barn och pms går liksom inte ihop'
blir rädd när dem gör fel
att dem ska dö liksom
då blir jag arg istället
undrar om jag har någon bokstavssjukdom
på tal om sjukdom så vet jag inte vad jag bär på
idag höll jag på att göra en jessica
igen
precis som igår
sova ett par timmar efter skolan
men så blev det inte
älskar dock när jag tillåter mig sjäv att inte göra något en eftermidag
som idag
låg och läste en timme
skönt
ännu gladare blev jag när jag tog tag i matten
duktig flicka
imorgon är det förresten våffeldagen
mums

lycka idag
If he wanna rock he rocks
If he wanna roll he rolls
He can roll with the punches
Long as he feels like he’s in control
If he wanna stay he stays
If he wanna go he goes
He doesn’t care how he gets there
Long as he gets somewhere he knows oh no

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0