Oh, you oughta be ashamed of yourself

är det ok att strunta i att plugga?
har gjort mindre än hälften
och ja, där tog viljan slut
helt och hållet
fan vad tråkigt
mkt annat känns mer lockande
typ ringa roliga människor
städa
träningen är inbokad till tidig eftermiddag
den ändrar jag inte på
sedan funderar jag på att kolla volley boll
det är ju kul
och där var dagen slut ja
pluggandet åt sidan
måste kanske göra lite mer
annars blir jag bara arg på mig själv sen
lika bra att få skiten gjord
vad hände med amibiösa elin?
bortblåst!
orken och viljan iaf'
ta tag i ditt liv
så säger jag hela tidden när jag pratar med någon i telenfon
nej, nu kankse jag skulle ta och ta tag i mitt liv, vi hörs
men gör jag det, nehe
jag är dålig,
mindre bra
delmål sägs ju vara bra
om jag skriver klart min artikel idag så räcker det
sagt och gjort
snart gjort iaf
ros
puhuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0