Pick me up

jag hade verkligen ställt in mig på chartehjältar
eller smestersvenskar
vilket som
och så är det inget
stor besvikelse
usch
hatar den här lilla uttråkande känslan
blir till att sätta sig med boken
som på den gamla goda tiden
mysigt
nya onsdagsunderhållningen sedan några veckor är tvillingarnas medel
lycka idag
gillasr speciellt när sista låten och bönorna tar i med sina sista krafter
på något sätt tar den låten oss tillbaka
tillbaka till fredagsgudens tid
lööööv
fekkefakkebro bro brofezzt
ett litet fint kollage med mig och iza

exakt fem lektioner kvar till helg
igen
härligt
för på fredagar är vi extra snygga
ett uttryck jag anammat efter en himlans rolig bok
nu är det vårt uttryck
*hoppas* på lika mkt sol imrgon
ännu ett uttryck jag anammat
men så är det iaf
snart får vi vara fåglar igen
av både en och två anledningar

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför berättar du inte var du anammat "hoppas" ifrån?!??!?!! :O

hahahahhahahahahaha

2009-03-18 @ 20:13:50
Postat av: Anonym

längar

2009-03-18 @ 21:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0