ring of fire

jag älskar korta dagar
inte för att någon är speciellt lång men ändå
jag komponerade dagen till ära min egen lunch
köttfärssås, tomat, två stekta ägg, yoghurt
det var gott
det som fanns i kylen
mycket mer orkar man inte göra
på dagens schema står lite plugg, lite fix, lite träning av barn
härliga tisdag
synd att det ska vara bajsväder bara
jag vill som sagt ha vår
sol slår snö
jessica vill inte vara människa längre
djur kanske man skulle vara tänkte jag
hon visste inte riktigt
hon ville ha ett tryggt hem
fågel funkade inte då enligt henne
får väl se var vi slutar
för att lindra min stress så dricker jag nu kaffe
inte så allvarligt som det låter
en anledning till att dricka extrema mängder kaffe bara
iza knows the shit
elin knows coffe
the coffe beans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0