Så mycket man kan göra och borde och vill

lyckoruset var totalt
på gymmet imorse
mindre lycka när jag var hos skomakarn
det är ingen idé, dem går inte att sädda
synd på att par så snygga skor, jävligt snygga skor
köpte mig en väst idag
vet inte om den är ful eller fin
men jag gillar den
alltid kan den irritera någon
mkt att göra denna eftermiddag
härligt tänkte jag som understimulerad student
småsaker som faktiskt har betydelse
planering etc
artikel om thailand ska skrivas rent, det gillar jag
på något sätt tar det mig tillbaka
om bara för en stund
om bara i tankarna
halva listan av saker att göra har jag redan gjort
tänkte utöka den lite med att städa rummet
plocka, göra fint, sådant som jag aldrig hinner annars
jag har aldrig haft så lite att göra i skolan,
jag har aldrig haft så lite tid till att göra annat
hur fan går det ihop?
idag gillar jag: (en liten lista kan alltid vara kul)
-min starbucksmuggtermos
-thailand
-solen
-kaffe
-träningen
-vårvädret (?!)
livet är allt bra härligt
ibland så
de få sekunder allt klaffar
lycka
här klaffar allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0