snälla snälla

måndag
ny vecka
härligt
livet som slapp tredjeringare
käckt ord där
fortsättet
vi njuter
kaffebönorna bör kanske ta tag i kaffet denna vecka
jag bör kanske göra något vettigt
fredde bör kanske ta tag i sitt läraryrke
familjen bör kanske göra något kul
vissa andra bör bara ta tag i sina liv
blir nog en bra vecka
börjar med sol
våren är här
*hoppas*
jordens värsta uttryck
apa gärna efter
det har jag som sagt gjort
och där försvann solen
lagom som jag ska trampa till dagens sociala häng
mycket mer än det är inte skolan
inte i år
jag gillar när vi inte har läxor
kan göra så mycket annat
fast det gör man ju inte
ju mindre man har
desto mindre tid får man över till annat
men jag ska inte klaga
au revoir
på tal om lycka
dansa dansa sommar sommar

Kommentarer
Postat av: iza

fredde bör kanske ta tag i sitt läraryrke

familjen bör kanske göra något kul

vissa andra bör bara ta tag i sina liv



hahahahha



*sitter framför datorn och tänker på någon och fnittrar"

2009-03-16 @ 15:43:31
Postat av: iiiiii

haha fiin bild.. men jag saaaknar sommar och feezt så sjukt mycket. snartsnart!

2009-03-16 @ 16:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0