ticktock

skön dag
älskar när vi slutar 9.30
gör liksom hela dagen
träna hinner man med
thai hinner man med
träffa vänner hinner man med
fika i solen
skönt
har kommit på ytterligare en onsdagstradition
kvällsöpper med ekdahl
igår handlade det om relationer
singel
självbo
par
mycket intressant
intressant var också min promenad hem från träningen
utvecklades till någon slags aggressionspromenad
var det kom ifrån vet jag inte
inte ens kylan bet på mig
skönt att sådana inträffar då och då
behövs
nu behövs lite kvalitetstid med pappa och höna
bisou

Kommentarer
Postat av: elin

aah, jag kollade också! jag är självbo hehe. Mest för att själv låter bättre än ensam. Men intressant program ju!

2009-03-19 @ 22:08:42
URL: http://elinianoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0