vinnaren

det blev en sådan där eftermiddag idag
en sådan där eftermiddag då jag dricker alldeles för mycket kaffe
jessica för mycket te
och vi gör inget nyttigt
men dessa eftermiddagar är härlig
<3
dock blir det lite jobbigare på träningarna
trötta men pepp
idag var det nästan värre än vanligt
trots det orkade jag en promenad
härlig uppfriskande
imorgon verkar det bli ytterligare en sådan där eftermiddag
härliga eftermiddagar
kaffebönorna bör även ta tag i sin projektrapport
eller bara dricka kaffe
föredrar det sistnämnda
jag älskar för övrigt när min mamma är kvällsmysig
te och choklad
kvällen är gjord
man får äta choklad om man tränat
så det så
gott
mums!

lycka idag
var min sovmorgon


bon soir

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0