We’ll all stay skinny ‘cause we just won’t eat

jag tror att jag fortfarande var full när jag kom till friskis imorse
eller bara fruktansvärt bakfull
välj själv
intressant frottegala, jag säger frotte och inte frotté, roligare så
dålig underhållning
perfekt sällskap
med trasiga skor, de består nu av tre delar iställer för två,
full mage och trött så landade jag hemma vid tre
fyllemat hos jonna, macaroni and cheese, mkt uppskattat
traskade sendan i sakta gemak hemmåt
har kommit på mig själv med att ha en ny vana när jag kommer hem
detta är att skicka medvetna fyllesms, typ alla får ett
jag förstår mig inte på mig själv
men kul är det
inatt åt jag även upp chokladen i huset
därav fläckarna på min pyamas
ufmässa då
upp i ottan
jävligt snygg monter
inga priser
bitterfittor
etc
kul
det är vi som är bönorna
bönor
detta är vi som inte vann
ds
fullla som svin
snygga som as
???
ir
bisou


____________________________________________
fick plötsligt en väldig ångest över mina trasiga skor
dem är verkligen trasiga
stenar under hela
och i två delar
fan fan fan
mina favoriter
två alternativ:
laga dem hos skomakarn eller slänga
måste gå till makarn, hoppas hoppas hoppas
bajsfylla
eller inte
men bajsskor
bajskvalité
man får fan vad man betalar för
jävla 300 kronor

Kommentarer
Postat av: iza

och så mackan mitt i allt! snygg du är förresten. jag har en riktigt snygg kompis

2009-03-07 @ 13:11:22
Postat av: Lotta

mer snygga än fulla :)

2009-03-07 @ 16:34:20
Postat av: Elin

haha, skomisshandel. illa. tack för kaffet bönan! Gött som det är liksom, kaffekaka fast utan kaka!

2009-03-07 @ 22:37:50
URL: http://elinianoo.blogg.se/
Postat av: sofie

jag önskar jag var där... jag hade kunnat bli kompis med alla gympatjejer trots att jag är så ovig som en fotbollspelerska ska vara.

2009-03-07 @ 22:51:33
URL: http://sofiep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0