brand new day

söndag söndag söndag
plugg plugg plugg
uf uf uf
forssjö forssjö forssjö
ungefär dagen i tre
annars lååångpromenad
mkt skönt
lite jogg lite gång
härligt
vad som är mindre härligt är
religionsredovisning
UF-rapport
Årsredovisning till UF
Muntlig redovisning av Kaffebönorna
Matte C-nationella (????????????????????????)
Bild (jag kan för fan inte rita!)
filosofihelvete
muntligt prov med fred
dags kapitel 14
men man ska ju inte klaga
finns ju vissa som har det värre
imorgon gör jag bara en sak
PLUGGAR
kul jul
eller kul dag
helgens bästa är mina filmer
än så länge har jag åstakommit två
Kaffebönorna
St. Cyr-flickorna gör France och K-holm
så heter dem jag
rätt och slätt
mysiga är dem också
ska nog annordna något slags filmevent/date med franskflickorna snart
synd att en så bra film ligger utan att någon får se den
planerar inte att lägga upp dem på tube innan dem får se den
liten förhandsvisning liksom
ref kirrar
nu ska ref plugga
sedan söndagsparty
MICKAEL PERSBRANDT
med dt
löööööööv
<3<3<3
moi
hej jag dricker kaffe och påsar

Kommentarer
Postat av: iza

DT, DT!!!!!!!!!

2009-05-10 @ 20:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0