regn regn regn

härlig eftermiddag hos farmor och farfar
farfar lärde mig allt om stora malms församling
länge sedan jag var så kyrklig
uppvämning inför min kyrkohelg om två veckor
skönt med lite kvalitetstid med dem
mycket upskattat
synd bara att det var fullmåne inatt
och att jag är pytte seg
hemmahäng hos jessica igår
mysigt att lyssna på regnet
typ det vi gjorde
dagens gäst var linnea
välkommen
men helvetesveckan stundandes finns det inte mkt att göra
but plugga
helveteeee
via hänsyn
och försåelse
kan vara så att allt brakar
det här innebär slutet för bönorna
-hon blir så sentimental
ja kanske det
dagens lycka är iaf att jag sorterat alla bilder
fick nya på franskflickorna
mysigt
linnea och elin
pouss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0